Påväg till Östersund

Hejhopp!
Två dagar på jobbet har rullat förbi. Hade en låååång dag i lördags då jag som nämt först var till Malaga och sen skulle upp till Tromsø. Hade dock lång sovmorgon igår och åt en rejäl frukost. Hann också med en sväng upp till träningsrummet på hotellet där jag avklarade en mil på bandet. Det var första milen sen i somras cirka, så formen var ringrostig och tempot var inte speciellt högt, but still!
Hade pick up vid 16 men fick tyvärr sitta på flygplatsen i cirka tre timmar innan vi kunde flyga ner till Oslo, detta på grund av dålig väderlek. Hade en t/r till Molde efter det, skulle egentligen landat och checkat ut 22, men landade 01.15 och var hemma 02.45, tröttare än tröttast var jag då!
Kände mig mer död än levande när jag klev upp i morse för att först ta flyget till Arlanda och därifrån vidare till Östersund. Ska nämligen spendera två dagar med Emelie hemma i hennes hoods, ska bli hur mysigt som helst!

Puss o kram på er!

Malaga bjöd på vårväder häromdagen

På TOS finns det selfiespots, är det inte fantastiskt så säg?! 😉

Såhär vackert var det när vi skulle landa på Arlanda tidigare idag

Mysiga dagar hemma i hålan

Julafton är förbi och så även min julledighet. Sitter på bussen som snart ska rulla ut från Nils Ericson-terminalen i Göteborg och det suger lite. Ska inte gnälla för har ju faktiskt spenderat julafton och halva juldagen hemma med släkten, men det gjorde lite ont att behöva åka från hela stora släkten hemma hos syster idag för att pappa skulle skjutsa mig till bussen.
Hade gärna varit hemma några dagar till, men imorgon väntar jobb.
Julafton var i alla fall hur mysig som helst! Vi började uppe på kyrkogården med att tända ljus på farmor och farfars grav. Sen hade vi förmiddagsfika hemma hos oss med faster, farbror och världens sötaste lilla kusinbarn.
Eftermiddagen spenderades hemma hos brorsan med familj nere i flemminge, det var en lugn kväll med julmat, mys, godis och julfilmer på tvn. Självklart julklappsutdelning efter Kalle Anka också.
Idag har vi varit hemma hos syster och firat med de som var på annat håll igår. Jag var som sagt tvungen att åka tidigare men det var trevligt att få träffa alla en liten stund i alla fall.
Inorgon väntar jobb och en superlång dag med en t/r till Malaga och sen upp till Tromsø.
Hoppas alla får en trevlig hemvändarkväll ikväll och ta hand om er! Puss o kram.

Värsta bästa julklappen fick jag av Emelie! Klantig som jag är så glömde jag dock mössan hemma hos syster idag.

Fick busa med den här godsaken igår, så mysig.

Hejhej Sverige!

Sitter på bussen påväg hem till Sverige och hålan för att fira jul, ingen är gladare än jag!

Löningspilsen i fredags var hur mysig som helst! Kul att få träffa kollegor utanför jobbet. I lördags var jag ju också ledig och spenderade den dagen med att träna lite och kollade film, skön lördag.
I söndags hade jag incheck 8.00 och hade en lugn dag med t/r Kirkenes och sen passivt upp till Alta. I Alta var julstämningen på topp med meterdjup snö, så himla mysigt! Vi gick ut tillsammans och åt på kvällen och jag valde innerfilé med pommes och grönsaker i ugn, SÅÅ gott 👌🏼
I måndags hade vi en relativt lång dag innan vi kom in till byhotellet i Trondheim. Kvällen spenderade jag och en kollega i relaxen med ett glas prosecco, en bättre måndagskväll med andra ord.
Igår flög vi bara tre leg innan vi landade i Oslo och tre dagars julledighet var ett faktum. Längtar så mycket efter att få komma hem och träffa familjen och släkten. Brorsan sitter dock redan två rader bakom mig på bussen. Vi har cirka en timme kvar till Göteborg och där byter vi buss till en som ska ta oss till Linkan där lilla mamma kommer och hämtar oss.

GOD JUL kära vänner, hoppas ni får spendera mysiga dagar med nära och kära! 🎅🏼 puss och kram!

Häromdagen hade vi sju (!!) bebisar på samma flight mellan Stavanger och Bergen. Lektant Sara var poppis 😎😍

Relaxen i Trondheim. Japp champagneglaset är cirka dubbelt så stort som min fot 😂